PORADA TRENINGOWA NA 5 KM, 10 KM, PÓŁMARATONU ORAZ MARATONU.

27 października 2020

👉👉👉PORADA TRENINGOWA DLA OSÓB PRZYGOTOWUJĄCYCH SIĘ DO STARTÓW NA 5 KM,
10 KM ORAZ PÓŁMARATONU I MARATONU.🔥🔥🔥

➡️Z moich obserwacji wynika że wielu biegaczy amatorów zbyt dużo wykonuje treningów mocnych i umiarkowanych,
a zbyt mało treningów lekkich.

➡️Znam osobiście takich biegaczy którzy grupo ponad połowę treningów wykonuje mocnych i umiarkowanych a zbyt mało lekkich na luzie.

➡️Z analizy badań wielokrotnie przeprowadzonych wynika paradoksalna prawidłowość: ABY MIEĆ LEPSZE WYNIKI TRZEBA WIĘCEJ BIEGAĆ NA LUZIE❗❗❗

➡️W przybliżeniu proporcje powinny wyglądać następująco:
✅80% treningi lekkie i spokojne
✅a pozostałe 20% treningi intensywne i umiarkowane

➡️Ta zasada że 80% treningi lekkie a pozostałość to treningi umiarkowane i mocne dotyczy nie tylko w bieganiu ale we wszystkich dyscyplin wytrzymałościowych
(kolarstwo, narciarstwo, kajakarstwo itp.)

➡️Jeśli ten artykuł Cię zainteresował i uważasz że jest pomocny to przekaż innym osobom lub udostępnij😉.

UWAGA- ZIMOWA OFERTA PROMOCYJNA!!

Dla nowych zawodników udzielam rabat na pierwszy dowolny pakiet treningowy.
Ile masz lat to tyle % dostaniesz rabatu na pierwszy dowolny pakiet.
Przykład: masz 30 lat = 30 % rabatu.
UWAGA: Maksymalny rabat to 45 %.
Dla obecnych moich zawodników oferta przy zakupie min. na 9 miesięcy.
Oferta ważna jest do 31 stycznia 2021 roku.
Więcej o współpracy z moimi zawodnikami można przeczytać w linku: https://witkowskirunning.pl/.../pobiegnij-ze-mna-po.../

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram