BIEGACIE W DESZCZU??

29 wrze艣nia 2021

馃憠馃憠馃憠 JAK ZMOTYWOWA膯 SI臉 DO BIEGANIA??
Na samym pocz膮tku om贸wimy jak si臋 zmotywowa膰 do pierwszych trening贸w??

鉃★笍 Wybierz cel, jak najszybciej zapisz si臋 na zawody.
Celem mo偶e by膰 uko艅czenie zawod贸w, bicie rekordu 偶yciowego, ogranie swojego przeciwnika itp.

鉃★笍 Rozpowiadaj innym znajomym 偶e przygotowujesz si臋 do startu na przyk艂ad debiutu biegu ulicznego lub prze艂ajowego馃槈

鉃★笍 Trenuj w grupie, zwi臋ksza motywacj臋 o kilkadziesi膮t % 鈥硷笍

Przedstawiam 8 tygodniowy plan treningowy dla os贸b chc膮cych zaczyna膰 przygod臋 z bieganiem.
Wykonuj膮c sumiennie ten plan po 8 tygodniach bezproblemowo powinni艣cie biega膰 przez co najmniej 40-50 minut.
Biegamy trzy razy w tygodniu. W pozosta艂e dni mo偶na po艣wi臋ci膰 na inn膮 aktywno艣膰 fizyczn膮 basen, spacer, rower czy rozci膮ganie.

Oto plan na 8 tygodni:

TYDZIE艃 PIERWSZY: wtorek, czwartek, sobota - 8 serii ( 3 minuty marszu + 1 minuta biegu)

TYDZIE艃 DRUGI: wtorek, czwartek, sobota- 7 serii ( 3 minuty marszu + 2 minuty biegu)

TYDZIE艃 TRZECI: wtorek, czwartek, sobota- 5 lub 6 serii: ( 2 minuty marszu + 3 minuty biegu)

TYDZIE艃 CZWARTY: wtorek, czwartek, sobota- 5 lub 6 serii ( 2 minuty marszu + 5 minut biegu)

TYDZIE艃 PI膭TY: wtorek, czwartek, sobota- 5 serii ( 3 minuty marszu + 7 minut biegu)

TYDZIE艃 SZ脫STY: wtorek, czwartek, sobota - 3 lub 4 serie ( 3 minuty marszu + 12 minut biegu )

TYDZIE艃 SI脫DMY: wtorek - 10 serii ( 1 minuta marszu + 1 minuty biegu) czwartek - 4 serie ( 3 minuty marszu + 12 minut biegu)
sobota - 30 minut biegu

TYDZIE艃 脫SMY: wtorek - 8 lub 9 serii ( 2 minut marszu + 2 minuty biegu) czwartek - 2 serie ( 5 minut marszu + 20 minut biegu)
niedziela - 40-45 minut biegu

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram